5 beneficii ale unei promoții online
Indiferent de tipul de business pe care îl deții sau de dimensiunea companiei, o promoție planificată și conectată la targetul și obiectivele tale va avea întotdeauna un efect benefic asupra evoluției brandului. Și asta pentru că va atrage audiențe, va crește vizibilitatea și va stimula vânzările.
În contextul actual, dar și în viitorul ce aparține tot digitalului, cea mai bună alegere este o promoție online. Aceasta va avea cea mai mare vizibilitate pentru targetul tău și va crește impactul, mai ales atunci când este “ambalată” într-o ocazie de comunicare cu care publicul tău rezonează.
5 beneficii ale unei promoții online:
- 1. Creșterea vânzărilor - micșorarea prețului sau alt mecanism ce presupune o oportunitate financiară au un efect psihologic benefic asupra targetului care se simte mai atras să cumpere produsul. Ideea de a face economii nu îi ajuta doar financiar, dar le susține și stima de sine prin faptul că au luat o decizie bună.
- 2. Lărgirea segmentelor de target - o promoție online ușor de reperat poate atrage noi segmente de public cu ușurință. Dacă în offline, publicul nu era expus vizual atât de des unui produs nou, în online șansele ca promoția să fie afișată de suficiente ori încât să fie persuasivă sunt mai mari. Dacă vechea regulă spunea că trebuie să fii expus brandului de cel puțin 7 ori înainte să faci o achiziție, în era digitală, trebuie să vezi ad-ul de cel puțin 7 ori înainte să-l observi.
- 3. Contextualizarea - în raport cu o promoție offline care poate apărea random în drumul unui potențial client, o campanie promoțională online poate fi îndelung precedată de o campanie de lead nurturing care să familiarizeze utilizatorul cu universul brandului tău, astfel încât atunci când apare promoția propriu-zisă, el să aibă cele mai multe șanse de a o achiziționa.
- 4. Colectarea datelor - orice participare la o promoție online înseamnă, în limita normelor GDPR, și o colectare a datelor ce, adunate și analizate, pot genera insight-uri foarte utile pentru viitoarele acțiuni ale brandului. Asigura-te, totuși, că regulamentul respectă toate normele în vigoare.
- 5. Follow up - un alt beneficiu al campaniilor online este posibilitatea de a face follow up mai ușor cu noul client, astfel încât să poți iniția programe de loializare și să poți recomanda ulterior produse adiacente achiziției lui. În plus, un client online câștigat în urma unei promoții poate fi un ambasador vizibil al brandului tău, prin recenzii în social media, mențiuni pe forumuri sau pe grupuri.
Află mai multe despre promoțiile online de la colegii noștri din Growth Agency și inițiază împreună cu ei o campanie promoțională conceptualizată, dezvoltată și planificată în detaliu pentru a maximiza rezultatele.