Alege serviciile de promovare
Facebook Ads
pentru afacerea ta


Cere o ofertă


Cum te ajută Facebook Ads?

Promovarea prin Facebook Ads a businessului tău este potrivită atunci când vrei să ajungi instant la un număr mare de utilizatori, folosind cea mai mare rețea socială din lume. Acest tip de anunțuri a evoluat odată cu creșterea în volum a numărului de utilizatori activi și s-a dezvoltat într-una dintre cele mai puternice platforme de publicitate, cu câteva miliarde de utilizatori activi lunar.


În ianuarie 2020, în România erau înregistrați 10 860 000 de utilizatori, reprezentând 56% din întreaga populație. Prin opțiunile de targetare avansată, Facebook Ads te ajută să-ți promovezi businessul către oamenii cu cel mai mare potențial de a deveni clienții tăi.



De ce Growth Agency?


Vei avea alături de tine o echipă de specialiști în promovare prin Facebook și Instagram, care te vor asista începând de la crearea textelor, a imaginilor și până la setarea și optimizarea campaniilor, ținând cont de cele mai bune practici din industrie.

Ne vom asigura că strategiile pe care le setăm îți vor ajuta businessul să crească cât mai eficient și în concordanță cu obiectivele companiei.



Beneficii incluse


Sunt peste 2,5 miliarde de persoane care folosesc promovarea prin Facebook lunar. Este, practic, imposibil ca printre aceștia să nu fie și persoane interesate de bunurile/serviciile pe care businessul tău le oferă. Noi te putem ajuta să ajungi exact la aceia care, din potențiali clienți, să devină clienți recurenți.

Strategia noastră se bazează pe crearea unui canal pentru a ajunge la oamenii potriviți, prin reclama potrivită. Lasă în grija experților noștri crearea de texte cu directive de vânzare și conceperea de imagini atractive și potrivite tipului tău de business.

Ce plan ți se potrivește?



 
 
Setare campanie(obiectiv,audiență,buget)
 
Strategie personalizată *
Setare audiențe în funcție de obiectiv**
Monitorizare și optimizare
Elemente de creație ***
 
 
 
 
Creare text pentru anunțuri
Facebook,Instagram,Messenger& Marketplace
Integrare FB Pixel+setare event-uri relevante
Raportare de rezultate
Consultanță pe rapoarte
Testare A/B pentru creștere performanță
 
Suport pentru clienți
 
Platinum
 
(5+ obiective / pachet)
(5+ / campanie)**
zilnic
(25 imagini /pachet)***
 
 
 
 
 
 
 
telefonic si e-mail
Oferta recomandată
Gold
 
(3-5 obiective / pachet)*
(3-5 / campanie)**
saptamanal
(20 imagini /pachet)***
 
 
 
 
 
 
 
telefonic si e-mail
 
Silver
 
(3-5 obiective / pachet)*
(2-4 / campanie)**
saptamanal
(15 imagini /pachet)***
 
 
 
 
 
 
 
telefonic si e-mail
     


* creștere notorietate, interacțiuni cu postările, generare mesaje, creștere Like-uri, creștere trafic, creștere conversii, generare clienți potențiali, vizualizare clip video, promovare catalog produse, trafic în magazin fizic & instalare app
** audiențe remarketing, audiențe lookalike & audiențe personalizate
*** dacă se doresc imagini suplimentare, costul unui vizual va fi taxat în funcție de pachetul ales.

Ce plan ti se potriveste



Toate pachetele includ:

  • Setare campanie(obiectiv,audiență,buget)
  • Creare text pentru anunțuri
  • Facebook,Instagram,Messenger& Marketplace
  • Integrare FB Pixel+setare event-uri relevante
  • Raportare de rezultate
  • Consultanță pe rapoarte
  • Testare A/B pentru creștere performanță

Platinum


Strategie personalizată *
(5+ obiective / pachet)*

Setare audiențe în funcție de obiectiv**
(5+ / campanie)**

Monitorizare și optimizare
zilnic

Elemente de creație ***
(25 imagini /pachet)***

Suport pentru clienți
telefonic si e-mail

Cere oferta
Recomandat

Gold


Strategie personalizată *
(3-5 obiective / pachet)*

Setare audiențe în funcție de obiectiv**
(3-5 / campanie)**

Monitorizare și optimizare
saptamanal

Elemente de creație ***
(20 imagini /pachet)***


Suport pentru clienți
telefonic si e-mail

Cere oferta

Silver


Strategie personalizată *
(3-5 obiective / pachet)*

Setare audiențe în funcție de obiectiv**
(2-4 / campanie)**

Monitorizare și optimizare
saptamanal

Elemente de creație ***
(15 imagini /pachet)***

Suport pentru clienți
telefonic si e-mail

Cere oferta

Bronze


Strategie personalizată *
(3 obiective / pachet)*

Setare audiențe în funcție de obiectiv**
(2 / campanie)**

Monitorizare și optimizare
bilunar

Elemente de creație ***
(10 imagini /pachet)***

Suport pentru clienți
telefonic si e-mail

Cere oferta

Basic


Strategie personalizată *
(2 obiective / pachet)*

Setare audiențe în funcție de obiectiv**
(2 / campanie)**

Monitorizare și optimizare
bilunar


Elemente de creație ***
(10 imagini /pachet)***

Suport pentru clienți
e-mail

Cere oferta

Vrei să știi cum setăm campanii de Promovare Facebook Ads?



Campaniile noastre includ targetarea din punct de vedere demografic, al intereselor și al comportamentului în mediul online, dar și al audiențelor care sunt în concordanță cu obiectivele tale. Apoi, cu ajutorul imaginilor personalizate și al mesajelor de marketing, direcționăm acel public către obiectivul campaniei, fie că este vorba de creșterea numărului de vânzări, creșterea numărului de like-uri sau a interacțiunilor cu pagina de Facebook a businessului tău.

Procesul de care vei beneficia, indiferent de pachetul pe care îl alegi, este următorul:



1. Stabilirea obiectivelor:



Stabilirea obiectivelor campaniei împreună cu tine;
Identificarea publicului de pe Facebook care este cel mai probabil să aibă un interes activ pentru ceea ce oferi (aceasta se poate face și în urma unor testări de tipul A/B, la cerere);
Implementarea de audiențe similare (audiențe cu caracteristici similare celor ce au interacționat în trecut cu produsele/serviciile tale) și de remarketing;
Stabilirea bugetului împreună cu tine;
Identificarea și promovarea serviciilor și produselor profitabile, oferte speciale.



2. Crearea campaniei:



Crearea contului de Facebook Business Manager și Facebook Ads;
Crearea textelor de promovare;
Stabilirea publicului țintă;
Implementarea Pixel Facebook pentru urmărirea conversiilor/ a traficului din site/ alte procese specifice site-ului tău.



3. Monitorizare si optimizare:



Monitorizarea audiențelor și a celor mai relevante texte care contribuie la atingerea obiectivelor campaniei și optimizare conform pachetului ales;
Monitorizarea bugetelor pentru a fi în concordanță cu obiectivele și pachetul ales;
Optimizarea locurilor de afișare (Facebook, Instagram, Facebook Market, etc.) a reclamelor conform pachetului ales;
Optimizări ale setărilor inițiale în vederea direcționării corecte către publicul țintă.



4. Raportarea rezultatelor:



Rapoarte lunare personalizate în funcție de preferințele clientului;
Interpretarea rezultatelor obținute, conform pachetului ales;
Consultanță pentru campanii viitoare în funcție de rezultatele campaniilor în curs/ finalizate.

Vrei să-ți dezvolți afacerea?



Completează formularul de mai jos și hai să vedem cum putem ajuta afacerea ta să crească.


sau 1921

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Întrebări frecvente



Imaginea din mediul online este extrem de importantă, în special pe pagina de Facebook. Dacă brand-ul tău are o imagine pozitivă și este apreciat de mulți oameni, șansele ca aceștia să interacționeze cu brand-ul tău și să devină clienți sunt semnificativ mai mari.

Cu cât numărul de like-uri pe pagina ta de Facebook crește, cu atât vei atrage mai mulți potențiali clienți. Creăm campanii care să sporească numărul de like-uri pe pagină și de interacțiuni cu conținutul publicat, pentru a consacra o imagine bună pe Facebook a brand-ului tău.
Dacă organizezi un eveniment, experții noștri te pot ajuta să optimizezi campaniile de Facebook în funcție de acesta.

Șansele sunt extrem de mari ca tipologiile de oameni pe care îi vrei prezenți la evenimentul tău să aibă conturi active pe Facebook.

Când vine vorba de organizarea de evenimente, Facebook este un instrument foarte util. Specialiștii noștri vor construi campanii dedicate evenimentelor, prin care vor targeta audiențe noi care ar putea prezenta un interes în bunurile/serviciile oferite de business-ul tău. Împreună cu organizatorii de evenimente, ei se vor asigura că interacțiunea cu utilizatorii este îmbunătățită, indiferent că este vorba de un eveniment unic sau de evenimente recurente.
Există două tipuri de campanii:

- Campanii care generează trafic, care targetează potențialii clienți sau chiar oameni care nu au mai auzit până atunci de brand-ul tău;

- Campanii de remarketing, care targetează oamenii care au interacționat cel puțin o dată, în mediul online, cu brand-ul tău.

Orice potențial client trece prin trei stadii de achiziție. În funcție de fiecare stadiu, Facebook a creat o listă de obiective de campanie, astfel încât să fie mai ușor de îndeplinit un obiectiv pe care ți l-ai setat anterior. Acestea sunt:

1. Vizibilitate (eng. Awareness)
- Vizibilitatea brand-ului (eng. Brand Awareness) – face cunoscută imaginea brand-ului, targetând oamenii care ar putea fi interesați de acesta;
- Impact (eng. Reach) – afișează reclama unui număr cât mai mare de oameni din audiența țintă;

2. Considerare (eng. Consideration)
- Trafic – îndrumă utilizatorii Facebook către un anumit URL de pe website-ul tău;
- Instalări de aplicație – îndrumă clienții către magazin pentru a descărca aplicația afacerii tale;
- Vizualizări de videoclipuri – distribuie diverse videoclipuri cu și despre afacerea ta și targetează audiența cu cele mai mari șanse de a le vizualiza;
- Generare de clienți potențiali (eng. Lead generation) – folosește-te de informațiile adunate despre potențialii tăi clienți și creează anunțuri dedicate;
- Interacțiuni (eng. Post engagement) – creează anunțuri pentru persoane care au șanse destul de mari să interacționeze cu postările tale, prin aprecieri, distribuiri și comentarii la acele postări;
- Like-uri pe pagină – crește numărul oamenilor care apreciază pagina de Facebook dedicată afacerii tale;
- Răspunsuri la evenimente – crește numărul oamenilor care interacționează cu paginile de evenimente create;
- Mesaje – sporește interesul clienților potențiali și existenți prin conectarea pe Facebook prin comunicarea cu aceștia.

3. Conversie (eng. Conversion)
- Conversii – încurajează oamenii să interacționeze în orice fel cu website-ul tău: să adauge produse în coș, să achiziționeze produse, să se aboneze la newsletter sau să descarce aplicația;
- Vânzări din catalog – generează vânzări prin afișarea unor produse din catalogul online al magazinului;
- Trafic în magazin – promovează serviciile și produsele oferite în cadrul magazinelor fizice.
Există mai multe tipuri de reclame, însă recomandăm să le folosești în special pe cele care se potrivesc cel mai bine cu tipul afacerii tale. Iată care sunt acestea:

- Carusel – dacă vrei să prezinți un produs care îi aduce clientului beneficii multiple sau mai multe produse într-o postare, acest tip de reclamă Facebook este cea potrivită. Poți folosi până la 10 imagini sau clipuri video.
- Colecție – destinate doar pentru utilizarea pe telefon, aceste tipuri de reclame îți permit să afișezi o serie de produse din catalog și să personalizezi afișarea în funcție de fiecare utilizator;
- Imagine – este cea mai simplă opțiune, întrucât folosește o singură imagine;
- Clip video – sunt numeroase studii care spun că oamenii sunt mult mai atrași de imaginile în mișcare, adică de clipuri video, decât de imaginile statice, așa că acest tip de reclamă poate fi foarte util în prezentarea anumitor produse / servicii pe care le oferi;
- Montaj – combinația dintre text, mișcare și sunet se poate dovedi a fi foarte eficientă atunci când vrei să creezi o poveste. Folosește acest tip de reclamă care merg chiar și cu o viteză mai scăzută a conexiunii;
- Experiență instant – optimizată pentru mobil, această reclamă oferă utilizatorului un fragment din reclama ta pe întreg ecranul telefonului mobil.
- Reclame pentru generarea de clienți potențiali – folosite atât pe Facebook, cât și pe Instagram, acestea te ajută să culegi informații despre utilizatorii care prezintă interes față de afacerea ta. Poți folosi o imagine, un clip video sau chiar un carusel, la finalul căreia se afișează un formular destinat să încurajeze utilizatorul să facă o anumită acțiune, de ex. să se aboneze la newsletter;
- Reclame dinamice – potrivite în special pentru a promova produse/servicii către persoanele care prezintă cel mai mare interes în afacerea ta: cei care au interacționat deja cu o pagină din website, de ex. au pus produse în coș, dar nu au mai finalizat achiziția;
- Reclame pe Messenger – poți seta ca anumite reclame să apară și în aplicația Facebook Messenger: Carusel, Imagine, Clip video, Reclame dinamice.
Pentru a colabora, tot ce trebuie să faci este să ne contactezi. Te vom ghida în vederea alegerii bugetului de campanie potrivit și a strategiei de promovare, iar colaborarea se va face în baza unui contract cadru, cu valabilitate de la 3 până la 24 luni.
Bineînțeles, vei beneficia de suportul necesar, atât pe e-mail, cât și telefonic, în funcție pachetul ales.