Browser push notifications sunt notificări pe care vizitatorii unui site pot opta să le primească pentru a rămâne la curent cu ultimele noutăți. Aceste mini-capsule de informație sunt transmise către cititor prin intermediul unui site sau a unei aplicații și sunt livrate chiar dacă userul nu este în acel moment activ pe site. Sunt un fel de remindere sau mini-newslettere.
Cum funcționează browser push notifications?
Orice notificare browser push este formată din abonare și notificare. Când un utilizator vizitează un site, este invitat să se aboneze. Această invitație apare și ea sub forma unei notificări. Cu cât mesajul este mai catchy, cu atât șansele de abonare sunt mai mari. Userii pot opta să se aboneze pentru a nu rata știri, reduceri, cancanuri, premiere. Odată abonați aceștia primesc, în funcție de strategia de comunicare a fiecărui brand, diverse notificări. Pe desktop, notificările iau forma unei mini-ferestre, iar în varianta mobile se integrează formatului prestabilit.
Fiecare browser push notification include: un titlu (cu cât mai atractiv, cu atât mai bine), o scurtă descriere, un link spre website, logo-ul brandului, o imagine reprezentativă pentru informația transmisă și un CTA (call-to-action) care să îndemne utilizatorii să acceseze sursa notificării.
De ce să integrezi browser push notifications în strategia ta de comunicare?
➢ Dialoghezi instant cu audiența ta
În special pentru transmiterea de conținut nou sau breaking news-uri. Pentru site-urile de știri și sport, browser push notifications sunt o modalitate excelentă de a transmite instant subiectele cele mai fierbinți. În plus, utilizatorii sunt informați, dintr-o singură privire, fără a fi nevoiți să navigheze pe mai multe site-uri.
➢ Generezi trafic
Odată notificarea transmisă și userul convins de conținutul acesteia, vizita spre site-ul tău este realizată. Browser push notifications sunt o modalitate directă și rapidă de a genera trafic spre site-ul brandului tău.
➢ Ofertezi
Dacă doar astăzi, sau dacă doar în următoarele câteva ore, ai o super reducere, o poți comunica rapid și eficient cu ajutorul browser push notifications. Datorită faptului că acestea apar direct pe desktop sau pe ecranul mobile, au șanse mult mai mari, față de un newsletter, să fie observate. Faptul că aceste notificări apar instant pe ecran, fie desktop, fie mobile, se concretizează într-o rată mare de vizualizare și click. Practic, odată abonat, un user nu are cum să nu le vadă.
➢ Retargetezi
Pentru e-commerce, o modalitate rapidă de a reaminti, de exemplu, lucrurile lăsate în coș. Poți îndemna vizitatorii site-ului să finalizeze o comandă sau să profite de o reducere printr-o notificare.
➢ Monetizezi
Un magazin de pantofi sport poate fi, de exemplu, partenerul unui ziar sportiv atunci când sunt trimise notificările pentru un reach mai mare și posibilitatea de a monetiza conținutul.
Dacă vrei să implementezi browser push notifications în planul tău de comunicare, Growth-Agency te poate ajuta să obții cele mai bune rezultate. Suntem aici pentru a construi împreună cele mai bune modalități pentru o rată de click și o rată de conversie cât mai ridicate.