Hype-ul legat de TikTok a determinat multe branduri și mai ales utilizatori să testeze canalul, iar ca reacție, Instagram pune push pe noul format de Reels, iar YouTube se pregătește să lanseze propria versiune de video-uri scurte. Aceasta este puterea unui trend. Însă dinamica momentului este suficientă pentru ca brandul tău să se infiltreze în acest mediu?
Noi suntem de părere că strategiile pe termen mediu și lung nu ar trebui să fie puse în pericol de o investiție spontană într-un trend și că astfel de decizii se iau luând în calcul mai mult decât euforia momentului.
Facebook, ca reprezentant al canalelor deja clasice de social media, și-a dezvoltat un sistem de măsurare a rezultatelor foarte clar și eficient, iar rapoartele ce reflectă performanța brandului nu necesită mai mult decat o analiză minimală în insight-urile adminului.
TikTok încă nu livrează rezultate atât de ușor măsurabile, ce pot genera strategii, ajustări sau chiar redirecționări în funcție de reacțiile comunității. Acesta livrează conținut de divertisment pe un timp de mesaj destul de limitat, ca tone of voice și script.
Avantajele Facebook-ului
Dincolo de importanța opțiunii de a măsura performanța, Facebook este în prezent o alegere mai bună decât TikTok și pentru că:
Fă propriul research comparativ între orice canale social media și identifică cel mai bun mix pentru brandul tău. Iar dacă ai nevoie de consultanță și ajutor în stabilirea sau administrarea paginilor tale, Growth Agency îți oferă o gamă largă de servicii care să genereze o amprentă digitală puternică în social media.